  | 
                
                    
                    1. Informacje ogólne 
                     Organizacją oraz przeprowadzeniem projektu, a także informowaniem studentów o odbywających
                     się wydarzeniach będzie zajmować się Koło Naukowe Przedsiębiorczości i Innowacyjności 
                     „Biz-On”. Osobami odpowiedzialnymi są: Marcin Ludzia i Michał Dębiec.
                     Projekt kierowany jest głównie do studentów Wydziału Eletkroniki i Technik Informacyjnych, ale w 
                     zajęciach mogą brać udział wszyscy studenci PW. Dokładne informacje o terminach odbywających się zajęć w ramach
                     projektu będą zamieszczane na stronach WWW projektu, a także będą umieszczane na plakatach rozwieszonych na wydziałach PW.  
                    2. Szczegółowe informacje o elementach projektu
                     Projekt składa się z następujących elementów:
                    
                    - Ankieta wstępna – ma na celu zbadanie postaw oraz świadomości ekonomicznej studentów
                    . W raz z ankietą końcową będzie stanowiła wskaźnik efektów projektu; 
 
                    - Analiza rynku - w ramach, której zostaną przedstawione: obecna sytuacja na rynku, możliwości 
                    pójścia dwoma ścieżkam i kariery (praca w dużej korporacji vs. własna firma),
                    wady i zalety prowadzenia firmy, możliwości wykorzystania pracy informatyków
                    i elektroników w biznesie, a także prezentację przykładowych firm, które założyli
                    absolwenci WEiTI; 
 
                    - Biznesplan – zaznajomienie uczestników wykładu z funkcją biznesplanu,
                    jego strukturą, a także podstawowymi narzędziami wykorzystywanymi do jego
                    budowy. W trakcie warsztatów uczestnicy będą mogli wspólnie przygotować przykładowy biznesplan; 
 
                    - Jak założyć firmę – czyli o tym , jakie czynności należy wykonać,
                    aby zarejestrować działalność, ile to będzie kosztowało, jakie podatki trzeba
                    płacić i jakie opłaty dodatkowe, przedstawienie działalności Inkubatorów Przedsiębiorczości,
                    poruszony też zostanie temat jak zdobyć pierwszych klientów; 
 
                    - Źródła finansowania przedsiębiorstwa – aby się rozwijad, trzeba inwestować. Zajęcia odbędą
                    się w formie seminarium i obejmować będą takie zagadnienia jak: kredyty bankowe,
                    fundusze mikro i UE, rodzina… 
 
                    - Podstawy ekonomii – czyli o mikro i makroekonomicznym
                    otoczeniu przedsiębiorstwa, a także jego w pływu na działanie firmy. Omówione
                    też zostaną główne wskaźniki ekonomiczne; 
 
                    - Podstawy marketingu – żeby sprzedawać więcej i więcej zarabiać, produkt musi posiadać 
                    wartośd dodaną, jakich sposobów
                    użyć, żeby wypromować produkt, lub usługę, marketing w Internecie, marketing
                    partyzancki. W trakcie warsztatów uczestnicy będą mogli napisać przykładowy plan
                    marketingowy promujący wybrany produkt;
 
                    - Podstawy zarządzania – kiedy firma
                    się rozwija i zaczyna przynosić zyski, trzeba zatrudnić ludzi i nimi zarządzać.
                    Wykład będzie poświęcony podstawom teorii organizacji i zarządzania. 
 
                    - Ankieta
                    koocowa – te sam e pytania, co w ankiecie początkowej (z niewielkimi modyfikacjami). 
                    Porównanie obu ankiet pozwoli ocenić wpływ całego projektu na postawę i
                    świadomość ekonomiczną studentów. 
   
                     |