Zadanie 1
1. Zbiór liczb rzeczywistych. Operatory dodawania i odejmowania (liczby i zbiory). Metody push() i remove(). Elementy nie powinny się powtarzać. Operator przekierowania strumienia << , operator przypisania, konstruktor, konstruktor kopiujący i destruktor.
2. Stos liczb całkowitych. Operatory dodawania i odejmowania (liczby i stosy). Metody push() i pop(). Operator przekierowania strumienia << , operator przypisania, konstruktor, konstruktor kopiujący i destruktor.
3. Kolejka FIFO liczb całkowitych. Operatory dodawania i odejmowania (liczby i kolejki). Metody push() i pop(). Operator przekierowania strumienia << , operator przypisania, konstruktor, konstruktor kopiujący i destruktor.
4. Zbiór liczb całkowitych. Operatory dodawania i odejmowania (liczby i zbiory). Metody push() i remove(). Elementy nie powinny się powtarzać. Operator przekierowania strumienia << , operator przypisania, konstruktor, konstruktor kopiujący i destruktor.
5. Mapa: klucz - liczba całowita, wartość - string. Operatory dodawania i odejmowania (mapy). Metody add() i remove(). Klucze nie powinny się powtarzać. Operator przekierowania strumienia << , operator przypisania, konstruktor, konstruktor kopiujący i destruktor.
6. Wektor liczb reczywistych. Operatory dodawania i odejmowania (liczby i wektory). Metody push() i remove(). Operator []. Operator przekierowania strumienia << , operator przypisania, konstruktor, konstruktor kopiujący i destruktor.
7. Zdanie składające się ze słów typu string. Operatory dodawania i odejmowania (słowa i zdania). Metody push() i remove(). Metoda zliczSłowa(). Operator przekierowania strumienia << , operator przypisania, konstruktor, konstruktor kopiujący i destruktor.
8. Obraz 2D o wymiarach NxM. Każdy "piksel" może być pusty lub wypełniony. Operatory dodawania i odejmowania (tylko obrazów o tym samym wymiarze). Metody setPixel() i unsetPixel(). Operator przekierowania strumienia << , operator przypisania, konstruktor, konstruktor kopiujący i destruktor.
9. Zbiór punktów na płaszczyźnie. Operatory dodawania i odejmowania (punkty i zbiory). Metody push() i remove(). Elementy nie powinny się powtarzać. Operator przekierowania strumienia << , operator przypisania, konstruktor, konstruktor kopiujący i destruktor.
10. Zbiór liczb zespolonych. Operatory dodawania i odejmowania (liczby i zbiory). Metody push() i remove(). Elementy nie powinny się powtarzać. Operator przekierowania strumienia << , operator przypisania, konstruktor, konstruktor kopiujący i destruktor.
11. Półka sklepowa. Przechowywanie informacji o liczbie elementów znajdujące się na półce (opisanych za pomocą wartości typu string). Operatory dodawania i odejmowania (półki). Metody push() i remove(). Elementy nie powinny się powtarzać. Operator przekierowania strumienia << , operator przypisania, konstruktor, konstruktor kopiujący i destruktor.
12. Książka telefoniczna. Wpisy zrealizowane za pomocą pary abonent (string) => numer telefonu (string). Operatory dodwania i odejmowania (książki). Metody push() i remove(). Abonenci mogą się powtarzać, pod warunkiem, że mają inny numer telefonu. Operator przekierowania strumienia << , operator przypisania, konstruktor, konstruktor kopiujący i destruktor.